f
Pesanan & Penghantaran

  • Harga setiap item yang dipaparkan adalah tidak termasuk kos penghantaran.

  • Sila pastikan anda telah membuat order dengan betul. Semak senarai barangan yang telah dipilih untuk memastikan ia adalah betul daripada segi jenis barangan dan kuantiti.

  • Penghantaran hanya akan dibuat setelah bayaran penuh dilakukan.

  • Bagi yang membuat bayaran secara offline (melalui CDM atau pun transfer duit melalui ATM), sila emelkan bukti pembayaran ke aisyaa4u@gmail.com ataupun melalui SMS ke nombor 0134104412.

  • Penghantaran hanya akan dibuat menggunakan PosLaju sahaja iaitu dari hari Isnin sehingga Jumaat.

  • Pihak MyAisyaa tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kerosakan atau kehilangan barang-barang semasa proses penghantaran. Sekiranya terjadi, sila buat tuntutan ganti rugi dengan pihak PosLaju.

  • Sila hubungi talian 1300-300-300 untuk berhubung dengan Wakil Khidmat Pelanggan PosLaju.

  • Jika barang yang dihantar tidak sampai dalam masa 3 hari daripada tarikh penghantaran dibuat, sila hubungi MyAisyaa di talian 0134104412 (6am - 9pm, Isnin - Sabtu).

  • Pesanan akan dibatalkan jika bayaran tidak dijelaskan dalam masa 3 hari daripada tarikh pesanan dibuat. Sila buat order yang baru kerana ada kemungkinan barang yang anda order telah pun sold out.


Status Pelanggan


  • Pihak MyAisyaa akan menghantar email kepada pelanggan apabila berlaku sebarang perubahan kepada status pesanan anda.


  • Bagi pelanggan yang sudah membuat bayaran, diharap anda dapat bersabar dan menunggu sehinggalah pesanan anda tiba. Pihak MyAisyaa akan menghantar email susulan setelah menghantar pesanan anda.


Tempahan Baju Kurung
  • Anda boleh membuat tempahan mengikut saiz yang telah ditetapkan (S, M, L, dan XL).
  • Untuk tempahan baju kurung menggunakan contoh baju kurung anda sendiri, anda hendaklah mengepos contoh baju kurung anda ke alamat My Aisyaa.
  • Sila nyatakan dengan terperinci maklumat tentang baju kurung yang hendak ditempah.
  • Pihak My Aisyaa tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat sebarang masalah ketika proses penghantaran.
  • Walau bagaimanapun, pihak My Aisyaa akan bertanggung jawab sepenuhnya sekiranya berlaku sebarang kerosakan ataupun kesilapan ketika proses jahitan baju.
  • Tarikh siap baju dijahit akan diberitahu ke alamat e-mel anda.

Pelanggan

No comments:

Post a Comment